Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Ekspansja SEO na rynki zagraniczne

Decyzja dotycząca uruchomienia obcojęzycznej wersji witryny bywa trudna. Jeśli stoisz aktualnie przed takim dylematem, to ten artykuł pomoże Ci w odpowiedzi na wiele pytań. Tekst prezentuje m.in. to, które czynniki analizować, by zdecydować, jakie wersje językowe uruchamiać, oraz zawiera najważniejsze wskazówki, które pomogą serwisowi zaistnieć w organicznych wynikach wyszukiwania.

Ekspansja SEO na rynki zagraniczne

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • o podstawowych elementach, które należy ocenić w celu podjęcia decyzji w kwestii wersji językowej, jaką należy uruchomić w serwisie,
  • o narzędziach, których możesz użyć, by posiąść wiedzę na temat szans na zyskanie ruchu na nowych wersjach językowych,
  • jakie są plusy i minusy różnych sposobów osadzania zagranicznych wersji strony,
  • o jakich elementach SEO należy pamiętać, uruchamiając nowe wersje serwisu.
Decyzja dotycząca uruchomienia obcojęzycznej wersji witryny bywa trudna. Jeśli stoisz aktualnie przed takim dylematem, to ten artykuł pomoże Ci w odpowiedzi na wiele pytań. Tekst prezentuje m.in. to, które czynniki analizować, by zdecydować, jakie wersje językowe uruchamiać, oraz zawiera najważniejsze wskazówki, które pomogą serwisowi zaistnieć w organicznych wynikach wyszukiwania.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

  • Sebastian Miśniakiewicz

    Na G+ pojawił się wątek – https://plus.google.com/u/0/+DagmaraBo%C5%BCekAndryszczak/posts/W7jwuU1LReV – w którym Dagmara nie zgadza się z takim stwierdzeniem

    “”Bezpieczeństwo. W przypadku świadomego lub nieświadomego złamania
    wytycznych jakościowych wyszukiwarki Google kara zostanie nałożona tylko
    na daną subdomenę lub domenę. Reszta subdomen lub domen nie zostanie
    dotknięta karą”.

    Niestety, ale Dagmara ma rację, nie zgadzając się z tym. Już od kilku lat można mieć problemy z widocznością domeny głównej w Google za błędy subdomeny np.

    Proszę o skorygowanie informacji w artykule, bo wprowadza w błąd :)

  • Broman

    Cześć Sebastian, dzięki za komentarz :-)
    Przypadków o których piszesz jest niewiele, ale faktycznie warto o nich wspomnieć.
    Korekta została przesłana do redakcji.

    Pozdrawiam!

  • Katarzyna Baranowska

    Warto jeszcze na etapie planowania promocji nowej wersji językowej zwrócić uwagę na to, jakie są preferencje użytkowników jeśli chodzi o korzystanie z konkretnej wyszukiwarki. Nie wszędzie Google wiedzie tak duży prym jak w Polsce. Mam tu na myśli Ukrainę czy Rosja gdzie nie można zapominać o promocji w Yandex’ie

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.