Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Era treści hybrydowych

Wiktor Orzeł Wiktor Orzeł
Data dodania: 16.11.2015 | storytelling wideomarketing zachowania konsumenckie

Fot.: fotolia.com

Poniedziałek. O tym, że masz iść do pracy, przypomina Ci dzwoniący rano budzik w Twoim smartfonie. Potem znowu wyciągasz telefon i sprawdzasz rozkład jazdy komunikacji miejskiej. W ciągu dnia przypomina Ci on o tym, że dzisiaj masz wizytę u dentysty, a za dwa dni musisz opłacić rachunki. Urządzenia mobilne stały się naszym drugim, bardzo pojemnym i inteligentnym mózgiem, przedłużeniem ręki. Drastyczna zmiana naszych codziennych nawyków ma istotny wpływ na cały rynek cyfrowy, który stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego konsumenta. Jakie trendy i rozwiązania będą dominować na nim w najbliższym czasie i dlaczego content hybrydowy wysuwa się na pierwszy plan?

z artykułu dowiesz sie
  • o zmianach nawyków konsumenckich na przestrzeni ostatnich lat,
  • o tym, w jaki sposób marki realizują nowoczesny storytelling,
  • o narzędziach wykorzystywanych do tworzenia treści hybrydowych,
  • o przyszłości treści hybrydowych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+ w wersji plus lub elektronicznej.

Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.

Jeszcze nie prenumerujesz magazynu Marketer+?
Zamów prenumeratę z prezentami
i korzystaj z nieograniczonego dostępu do eksperckiej wiedzy.

Zamawiam prenumeratę

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 4/2015

kup to wydanie

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły