Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

%imię%! to artykuł dla Ciebie czyli przykłady personalizacji

Masz wiadomość. Zauważyłeś ją pośród wielu innych, bo w jej temacie znalazła się nazwa Twojej firmy. Kiedy otworzyłeś e-maila, okazało się, że ktoś miło Cię wita po imieniu. Przeglądasz treść dalej, a w niej znajdujesz trzy produkty, których aktualnie szukasz jako świeżo awansowany menedżer. Klikasz i kupujesz. Dopiero po złożonym zamówieniu zaczynasz zastanawiać się, jak to wszystko możliwe? Witamy w erze personalizacji.

%imię%! to artykuł dla Ciebie czyli przykłady personalizacji

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • na czym polega personalizacja,
  • jak przekłada się na skuteczność Twoich wysyłek,
  • jak można twórczo wykorzystać ją w relacjach z klientem.
Masz wiadomość. Zauważyłeś ją pośród wielu innych, bo w jej temacie znalazła się nazwa Twojej firmy. Kiedy otworzyłeś e-maila, okazało się, że ktoś miło Cię wita po imieniu. Przeglądasz treść dalej, a w niej znajdujesz trzy produkty, których aktualnie szukasz jako świeżo awansowany menedżer. Klikasz i kupujesz. Dopiero po złożonym zamówieniu zaczynasz zastanawiać się, jak to wszystko możliwe? Witamy w erze personalizacji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.