Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Internet rzeczy – po co to i komu?

Internet of things umożliwia firmom poznanie nie tylko potrzeb klientów, ale też ich zwyczajów zakupowych. Dzięki big data, które pozyskiwane są m.in.: z różnego rodzaju aplikacji oraz przy wykorzystaniu geolokalizacji, marketerzy mogą jeszcze skuteczniej personalizować przekazy reklamowe, w przyszłości także w reklamie typu digital out of home. W efekcie zyskają wszyscy – klienci komfortowe zakupy, firmy większą sprzedaż i zyski, a marketerzy efektywniej wykorzystane budżety i uznanie zarządów.

Internet rzeczy – po co to i komu?

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest internet rzeczy oraz co Ty i Twoja firma zyskacie dzięki niemu,
  • jak elektronika noszona może wspierać marketerów,
  • jak IoT implikuje strategię omnichannel,
  • jak wykorzystując internet rzeczy, big data oraz spersonalizowaną reklamę skuteczniej realizować cele marketingowe.
Internet of things umożliwia firmom poznanie nie tylko potrzeb klientów, ale też ich zwyczajów zakupowych. Dzięki big data, które pozyskiwane są m.in.: z różnego rodzaju aplikacji oraz przy wykorzystaniu geolokalizacji, marketerzy mogą jeszcze skuteczniej personalizować przekazy reklamowe, w przyszłości także w reklamie typu digital out of home. W efekcie zyskają wszyscy – klienci komfortowe zakupy, firmy większą sprzedaż i zyski, a marketerzy efektywniej wykorzystane budżety i uznanie zarządów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.