Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Internetowe formy badania zwyczajów zakupowych shopperów

O tym, że zwyczaje zakupowe wciąż się zmieniają, wie każdy specjalista związany ze sprzedażą i marketingiem. Przeobrażenia te są uzależnione od przemian rynkowych, społecznych i technologicznych. Ze względu na częste modyfikacje zwyczajów niezbędne jest bezustanne badanie ich postępu oraz dostosowywanie miejsc sprzedaży i oferty do odbiorców. W przypadku shopperów najważniejsze są właśnie te pierwsze – miejsca sprzedaży.

Internetowe formy badania zwyczajów zakupowych shopperów

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie zmiany wpływają na rozwój badań internetowych,
  • jak internet jest wykorzystywanych w badaniach,
  • jakie są najważniejsze zalety badań internetowych,
  • jak dzięki internetowi można badać zwyczaje zakupowe shopperów.
O tym, że zwyczaje zakupowe wciąż się zmieniają, wie każdy specjalista związany ze sprzedażą i marketingiem. Przeobrażenia te są uzależnione od przemian rynkowych, społecznych i technologicznych. Ze względu na częste modyfikacje zwyczajów niezbędne jest bezustanne badanie ich postępu oraz dostosowywanie miejsc sprzedaży i oferty do odbiorców. W przypadku shopperów najważniejsze są właśnie te pierwsze – miejsca sprzedaży.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.