Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?

Wideo weszło w świat content marketingu jak burza, ale wciąż jest niedoceniane przez wiele marek. Zanim marketerzy podejmą ostateczną decyzję o zainwestowaniu w tę formę komunikacji, muszą zazwyczaj ocenić jej realne koszty i ponad wszelką wątpliwość przekonać się o jej efektywności. Czego zatem mogą spodziewać się ci, którzy decydują się przecierać szlaki w wideomarketingu?

Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?

Czas czytania: ok. 13 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
  • jakie są koszty branded contentu wideo,
  • czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
  • jak oceniać efektywność finansową treści wideo (ROI).
Wideo weszło w świat content marketingu jak burza, ale wciąż jest niedoceniane przez wiele marek. Zanim marketerzy podejmą ostateczną decyzję o zainwestowaniu w tę formę komunikacji, muszą zazwyczaj ocenić jej realne koszty i ponad wszelką wątpliwość przekonać się o jej efektywności. Czego zatem mogą spodziewać się ci, którzy decydują się przecierać szlaki w wideomarketingu?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.