Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak analizować i usprawniać podejmowane działania promocyjne?

Ponad 30% wartości sprzedaży w hiper- oraz supermarketach generowana jest przez produkty promocyjne. Wartość ta waha się w zależności od kategorii, dochodząc nawet do 70%. Co więcej, od kliku lat odnotowuje się jej systematyczny wzrost o kilka punktów procentowych. Alarmujący jest jednak fakt, że większość firm, organizując promocje, popełnia fundamentalne błędy!

Jak analizować i usprawniać podejmowane działania promocyjne?

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak powinien wyglądać proces zarządzania promocjami i jakich błędów nie popełniać,
  • w jaki sposób dobrać formę promocji do produktu oraz jej celu,
  • co świadczy o skuteczności podejmowanych działań promocyjnych oraz w jaki sposób analizować efektywność promocji.
Ponad 30% wartości sprzedaży w hiper- oraz supermarketach generowana jest przez produkty promocyjne. Wartość ta waha się w zależności od kategorii, dochodząc nawet do 70%. Co więcej, od kliku lat odnotowuje się jej systematyczny wzrost o kilka punktów procentowych. Alarmujący jest jednak fakt, że większość firm, organizując promocje, popełnia fundamentalne błędy!

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.