Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak człowiek z człowiekiem. O tym, dlaczego w mediach społecznościowych warto sobie pomagać

Każdego dnia w serwisach społecznościowych polscy internauci zamieszczają tysiące pytań dotyczących przeróżnych dziedzin życia: od sposobów na rozwiązanie pracy domowej, przez porady dotyczące zdrowia, po opinie na temat polecanych modeli smartfonów czy marek sprzętu hi-fi. Dla firm i instytucji z każdej branży to okazja do publicznego wyeksponowania, udowodnienia i potwierdzenia własnej wiedzy oraz doświadczenia. Problemy użytkowników sieci związane z profilem naszej działalności należy potraktować jako wyzwania, które – jeżeli zrealizowane z pomysłem – doprowadzą do zainteresowania potencjalnych klientów marką. To esencja marketingu human to human, który coraz częściej zastępować będzie relacje typu B2B i B2C.

Jak człowiek z człowiekiem. O tym, dlaczego w mediach społecznościowych warto sobie pomagać

Czas czytania: ok. 21 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak prostymi metodami zwiększyć skuteczność i użyteczność monitoringu internetu,
  • dlaczego zasady uprzejmości i grzeczności nie straciły na aktualności w nowych mediach,
  • jakie potrzeby i problemy uczestnicy dyskusji o produktach i usługach najczęściej podnoszą w social mediach,
  • pod jakim kątem warto badać internetowe wzmianki na temat swojej marki i branży.
Każdego dnia w serwisach społecznościowych polscy internauci zamieszczają tysiące pytań dotyczących przeróżnych dziedzin życia: od sposobów na rozwiązanie pracy domowej, przez porady dotyczące zdrowia, po opinie na temat polecanych modeli smartfonów czy marek sprzętu hi-fi. Dla firm i instytucji z każdej branży to okazja do publicznego wyeksponowania, udowodnienia i potwierdzenia własnej wiedzy oraz doświadczenia. Problemy użytkowników sieci związane z profilem naszej działalności należy potraktować jako wyzwania, które – jeżeli zrealizowane z pomysłem – doprowadzą do zainteresowania potencjalnych klientów marką. To esencja marketingu human to human, który coraz częściej zastępować będzie relacje typu B2B i B2C.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.