Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak rozpocząć przygodę z obsługą klienta od e-maila?

„Dzień, w którym zyskujesz nowego klienta, jest dniem, w którym zaczynasz go tracić” – tymi słowami Don Draper z agencji Sterling Cooper trafia w samo sedno obsługi klienta. I choć Don istnieje tylko na szklanym ekranie – w serialu „Mad Men” – to trzeba przyznać, że jego wypowiedzi to marketingowo-biznesowe „evergreeny”. To, czy uda nam się powstrzymać powolne utracanie klienta, zależy w dużej mierze od tego, jak będziemy go obsługiwać i komunikować się z nim. Jak może pomóc tu stary, dobry e-mail, pokażą poniższe przykłady.

Jak rozpocząć przygodę z obsługą klienta od e-maila?

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak budować relacje z klientem poprzez e-mail, zapewniając mu potrzebne informacje i stymulując do zakupu,
  • w jaki sposób e-mail odciąża obsługę klienta,
  • dlaczego zautomatyzowana komunikacja e-mailowa jest pochodną pracy działów obsługi klienta i marketingu.
„Dzień, w którym zyskujesz nowego klienta, jest dniem, w którym zaczynasz go tracić” – tymi słowami Don Draper z agencji Sterling Cooper trafia w samo sedno obsługi klienta. I choć Don istnieje tylko na szklanym ekranie – w serialu „Mad Men” – to trzeba przyznać, że jego wypowiedzi to marketingowo-biznesowe „evergreeny”. To, czy uda nam się powstrzymać powolne utracanie klienta, zależy w dużej mierze od tego, jak będziemy go obsługiwać i komunikować się z nim. Jak może pomóc tu stary, dobry e-mail, pokażą poniższe przykłady.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.