Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak tworzyć tematy newsletterów i e-maili sprzedażowych? Dobre i złe praktyki

Odbiorca e-mailingu ma 3-5 sekund na dokonanie wyboru, czy kliknie w naszą wiadomość, czy bez zastanowienia wciśnie klawisz delete i przeniesie ją do kosza lub oznaczy jako spam. O tym, co zrobi w ciągu tych kliku sekund, decyduje chwytliwy tytuł, który zaintryguje, wzbudzi emocje i przemówi do subskrybenta językiem korzyści. Wzorcowy temat zwiększający współczynniki kliknięć i otwieralności wysyłanych e-mailingów jest pochodną trzech komplementarnych czynników: treści, długości i formy. Jeżeli jeden z wymienionych elementów nie wzbudzi u odbiorcy aprobaty, automatycznie zmniejszy się otwieralność i konwersja wysyłki.

Jak tworzyć tematy newsletterów i e-maili sprzedażowych? Dobre i złe praktyki

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie techniki warto wykorzystać przy konstruowaniu tematów e-maili i newsletterów,
  • czym warto się inspirować, tworząc temat e-mailingu,
  • w jaki sposób wykorzystać personalizację oraz dane behawioralne do tworzenia tematów newslettera,
  • jakich błędów unikać przy tworzeniu tematów newsletterów i e-maili sprzedażowych.
Odbiorca e-mailingu ma 3-5 sekund na dokonanie wyboru, czy kliknie w naszą wiadomość, czy bez zastanowienia wciśnie klawisz delete i przeniesie ją do kosza lub oznaczy jako spam. O tym, co zrobi w ciągu tych kliku sekund, decyduje chwytliwy tytuł, który zaintryguje, wzbudzi emocje i przemówi do subskrybenta językiem korzyści. Wzorcowy temat zwiększający współczynniki kliknięć i otwieralności wysyłanych e-mailingów jest pochodną trzech komplementarnych czynników: treści, długości i formy. Jeżeli jeden z wymienionych elementów nie wzbudzi u odbiorcy aprobaty, automatycznie zmniejszy się otwieralność i konwersja wysyłki.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.