Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak zwiększyć efektywność bloga firmowego?

Zgodnie z zasadą content is king wiele sklepów internetowych i stron firmowych decyduje się na prowadzenie bloga. Decyzja jest słuszna - wartościowe i odpowiednio zoptymalizowane treści wspierają pozycjonowanie strony, a dodatkowo edukują użytkowników. O ile z myślą o pozycjonowaniu wystarczy regularnie publikować wysokiej jakości treści, o tyle dla efektu sprzedażowego niezbędne jest również pozyskanie czytelników. Jak efektywnie prowadzić działania na blogu firmowym, aby zainwestowany czas nie poszedł na marne?

Jak zwiększyć efektywność bloga firmowego?

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • w jaki sposób możesz zwiększyć efektywność treści na blogu,
  • jak ponownie wykorzystać te same treści bez szkodliwości dla pozycjonowania,
  • jakie działania przeprowadzić, aby teksty z Twojego bloga nadawały się do publikacji w serwisach zewnętrznych,
  • jakie korzyści przynosi ponowne wykorzystanie contentu,
  • jak wybrać treści, które warto ponownie wykorzystać - jak przeanalizować ich dotychczasową skuteczność w oparciu o narzędzia.
Zgodnie z zasadą content is king wiele sklepów internetowych i stron firmowych decyduje się na prowadzenie bloga. Decyzja jest słuszna - wartościowe i odpowiednio zoptymalizowane treści wspierają pozycjonowanie strony, a dodatkowo edukują użytkowników. O ile z myślą o pozycjonowaniu wystarczy regularnie publikować wysokiej jakości treści, o tyle dla efektu sprzedażowego niezbędne jest również pozyskanie czytelników. Jak efektywnie prowadzić działania na blogu firmowym, aby zainwestowany czas nie poszedł na marne?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.