Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Kampanie reklamowe online w sektorze B2B

Podstawą działalności każdego przedsiębiorstwa jest zysk. Trzeba go wypracować poprzez odpowiednią sprzedaż produktów i usług. Jednak aby ta sprzedaż miała miejsce, potrzebny jest: potencjalny klient, jego zainteresowanie oraz finalizacja zakupu w kanale online – w sklepie internetowym – czy też offline – na przykład u agenta czy dilera. Warunki te muszą być spełnione niezależnie od tego, czy oferujemy produkt odbiorcy indywidualnemu w tak zwanym sektorze B2C, czy też wśród klientów, którymi są przedsiębiorcy, czyli w sektorze B2B.

Kampanie reklamowe online w sektorze B2B

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak za pomocą kampanii reklamowych online dotrzeć do grupy odbiorców B2B,
  • jakie cele realizowane są przez kampanie B2B,
  • jak skutecznie przeprowadzić wielokanałową kampanię do grupy klientów B2B.
Podstawą działalności każdego przedsiębiorstwa jest zysk. Trzeba go wypracować poprzez odpowiednią sprzedaż produktów i usług. Jednak aby ta sprzedaż miała miejsce, potrzebny jest: potencjalny klient, jego zainteresowanie oraz finalizacja zakupu w kanale online – w sklepie internetowym – czy też offline – na przykład u agenta czy dilera. Warunki te muszą być spełnione niezależnie od tego, czy oferujemy produkt odbiorcy indywidualnemu w tak zwanym sektorze B2C, czy też wśród klientów, którymi są przedsiębiorcy, czyli w sektorze B2B.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.