Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania

W większości organizacji badania satysfakcji klientów prowadzone są jako cykliczne projekty, realizowane raz w roku. Dostarczają one przydatnej, ale dosyć ogólnej wiedzy na temat tego, jak klienci widzą kluczowe aspekty funkcjonowania firmy. Dla przedsiębiorstw, które w centrum swojej kultury organizacyjnej stawiają konsumenta, istotnym narzędziem stają się programy Voice of Customer, wykorzystujące wskaźnik Net Promoter Score (NPS).

Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym różnią się okresowe badania satysfakcji (np. przeprowadzane raz w roku) od ciągłego monitoringu opinii klientów na wszystkich istotnych punktach styku z Twoją marką/firmą (ang. Voice of Customer),
  • co to jest NPS (ang. Net Promoter Score) i co mierzy ten wskaźnik,
  • w jaki sposób efektywnie wykorzystać informację zwrotną od klientów do poprawy wyników Twojej firmy.
W większości organizacji badania satysfakcji klientów prowadzone są jako cykliczne projekty, realizowane raz w roku. Dostarczają one przydatnej, ale dosyć ogólnej wiedzy na temat tego, jak klienci widzą kluczowe aspekty funkcjonowania firmy. Dla przedsiębiorstw, które w centrum swojej kultury organizacyjnej stawiają konsumenta, istotnym narzędziem stają się programy Voice of Customer, wykorzystujące wskaźnik Net Promoter Score (NPS).

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.