Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością

Upominki biznesowe już na stałe wpisały się w strategię budowania relacji z partnerami biznesowymi i klientami. Odpowiednio dobrany i z pomysłem wręczony prezent to inwestycja, która szybko się zwróci – niezależnie od tego, czy chcemy podziękować kontrahentom, przypomnieć o sobie kluczowym klientom, czy też zdobyć nowych.

Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością

Jednocześnie za popularnością upominków jako narzędzi biznesowych nie idzie ich różnorodność. Drobny upominek w postaci np.: kosza ze słodyczami czy pendrive’a z wygrawerowanym na nim logo firmy stanowi miły gest, ale czy zapadnie w pamięć na tyle głęboko, aby spełnić pokładane w nim nadzieje? Zwłaszcza jeśli jest to kolejny kosz i kolejny pendrive w kolekcji obdarowywanego?

Kluczem do wręczenia skutecznego upominku jest jego wyjątkowość, ale im bardziej wyszukany prezent, tym bardziej niezbędna okazuje się znajomość upodobań odbiorcy. I tu zaczynają się schody. Wyszukiwanie wyjątkowych upominków biznesowych jest czasochłonne, natomiast znajomość odbiorcy często zbyt słaba, aby dobrze trafić z wyborem.

Jak zatem ustrzec się przed wydawaniem pieniędzy na prezenty, które nie spełnią oczekiwań? Odpowiedź jest prosta. Wybór należy pozostawić odbiorcy.

Na to wskazują doświadczenia zdobyte przez Experiago oferującą m.in. upominki biznesowe w formie eleganckich pudełek umożliwiających odbiorcy samodzielny wybór prezentu, który najlepiej spełni jego oczekiwania.

Kolekcje Lifestyle to eleganckie pudełka prezentowe zawierające katalog oraz bon umożliwiający wybór jednego z ekskluzywnych produktów opisanych w katalogu. Kolekcje zawierają wyłącznie starannie wyselekcjonowane produkty z 10 kategorii prezentowych, najbardziej pożądane przez odbiorców biznesowych (m.in.: biżuteria, artykuły piśmiennicze, perfumy, alkohole, elektronika czy produkty home & design).

Taka forma upominku sprawia, że obdarowany ma podwójną sposobność, aby docenić gest. Pierwszy raz wtedy, kiedy dostaje podarunek. Drugi, kiedy otrzymuje wybrany przez siebie prezent.

Kolekcje Przeżyć oparte są na podobnej zasadzie, ale oferują odbiorcy wybór jednego z około trzydziestu niezapomnianych przeżyć – od jazdy samochodem sportowym czy lotu paralotnią dla miłośników adrenaliny po masaż czy wizytę w SPA dla zwolenników błogiego relaksu. Każde przeżycie oznacza niezapomniane wspomnienia.

Oba rozwiązania dostępne są w kilku przedziałach cenowych. Cena otrzymanego prezentu jest oczywiście znana wyłącznie stronie kupującej prezent. Zarówno w przypadku przeżyć, jak i produktów premium wartość postrzegana upominku często przekracza jego wartość nominalną.

Eleganckie pudełko z okładką oraz katalog zostały zaprojektowane tak, aby umożliwić łatwą personalizację prezentu. Umieszczenie tłoczonego logo na pudełku i dostosowanie oprawy graficznej okładki to świetny sposób na to, aby osoba wybierająca dla siebie prezent lub przeżycie kilka miesięcy później pamiętała, komu zawdzięcza wyjątkowe emocje.

Upominki biznesowe to skuteczny sposób na budowanie relacji. Warto postawić na rozwiązania, które z jednej strony pozwalają zaoszczędzić czas, a z drugiej eliminują ryzyko zakupienia niechcianego prezentu.

Po więcej informacji o tych i innych upominkach biznesowych, w tym m.in. o prezentach dla pracowników, zapraszamy na stronę www.experiago.pl.

Kolekcje Przeżyć i Kolekcje Lifestyle


Artykuł promocyjny

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 3/2015

Kup ten numer

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.