Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością

Experiago Experiago
Data dodania: 15.09.2015 | lojalność klienta upominki biznesowe

Upominki biznesowe już na stałe wpisały się w strategię budowania relacji z partnerami biznesowymi i klientami. Odpowiednio dobrany i z pomysłem wręczony prezent to inwestycja, która szybko się zwróci – niezależnie od tego, czy chcemy podziękować kontrahentom, przypomnieć o sobie kluczowym klientom, czy też zdobyć nowych.

Jednocześnie za popularnością upominków jako narzędzi biznesowych nie idzie ich różnorodność. Drobny upominek w postaci np.: kosza ze słodyczami czy pendrive’a z wygrawerowanym na nim logo firmy stanowi miły gest, ale czy zapadnie w pamięć na tyle głęboko, aby spełnić pokładane w nim nadzieje? Zwłaszcza jeśli jest to kolejny kosz i kolejny pendrive w kolekcji obdarowywanego?

Reklama

Kluczem do wręczenia skutecznego upominku jest jego wyjątkowość, ale im bardziej wyszukany prezent, tym bardziej niezbędna okazuje się znajomość upodobań odbiorcy. I tu zaczynają się schody. Wyszukiwanie wyjątkowych upominków biznesowych jest czasochłonne, natomiast znajomość odbiorcy często zbyt słaba, aby dobrze trafić z wyborem.

Jak zatem ustrzec się przed wydawaniem pieniędzy na prezenty, które nie spełnią oczekiwań? Odpowiedź jest prosta. Wybór należy pozostawić odbiorcy.

Na to wskazują doświadczenia zdobyte przez Experiago oferującą m.in. upominki biznesowe w formie eleganckich pudełek umożliwiających odbiorcy samodzielny wybór prezentu, który najlepiej spełni jego oczekiwania.

Kolekcje Lifestyle to eleganckie pudełka prezentowe zawierające katalog oraz bon umożliwiający wybór jednego z ekskluzywnych produktów opisanych w katalogu. Kolekcje zawierają wyłącznie starannie wyselekcjonowane produkty z 10 kategorii prezentowych, najbardziej pożądane przez odbiorców biznesowych (m.in.: biżuteria, artykuły piśmiennicze, perfumy, alkohole, elektronika czy produkty home & design).

Taka forma upominku sprawia, że obdarowany ma podwójną sposobność, aby docenić gest. Pierwszy raz wtedy, kiedy dostaje podarunek. Drugi, kiedy otrzymuje wybrany przez siebie prezent.

Kolekcje Przeżyć oparte są na podobnej zasadzie, ale oferują odbiorcy wybór jednego z około trzydziestu niezapomnianych przeżyć – od jazdy samochodem sportowym czy lotu paralotnią dla miłośników adrenaliny po masaż czy wizytę w SPA dla zwolenników błogiego relaksu. Każde przeżycie oznacza niezapomniane wspomnienia.

Oba rozwiązania dostępne są w kilku przedziałach cenowych. Cena otrzymanego prezentu jest oczywiście znana wyłącznie stronie kupującej prezent. Zarówno w przypadku przeżyć, jak i produktów premium wartość postrzegana upominku często przekracza jego wartość nominalną.

Eleganckie pudełko z okładką oraz katalog zostały zaprojektowane tak, aby umożliwić łatwą personalizację prezentu. Umieszczenie tłoczonego logo na pudełku i dostosowanie oprawy graficznej okładki to świetny sposób na to, aby osoba wybierająca dla siebie prezent lub przeżycie kilka miesięcy później pamiętała, komu zawdzięcza wyjątkowe emocje.

Upominki biznesowe to skuteczny sposób na budowanie relacji. Warto postawić na rozwiązania, które z jednej strony pozwalają zaoszczędzić czas, a z drugiej eliminują ryzyko zakupienia niechcianego prezentu.

Po więcej informacji o tych i innych upominkach biznesowych, w tym m.in. o prezentach dla pracowników, zapraszamy na stronę www.experiago.pl.

Kolekcje Przeżyć i Kolekcje Lifestyle


Artykuł promocyjny

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 3/2015

kup to wydanie

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły