Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Komunikacja SMS w projektowaniu doświadczeń klienta

Właściwie zaplanowana ścieżka komunikacji z klientem to zdecydowanie więcej niż dystrybucja reklamowych komunikatów czy sprawna wymiana informacji. To przede wszystkim olbrzymi potencjał dla projektowania doświadczeń konsumentów. A subiektywne odczucia, jakie będą im towarzyszyć podczas interakcji z marką, pozwolą lepiej budować przewagę konkurencyjną niż przy wykorzystaniu zaawansowanych i kosztownych technologii. Dlatego nie odwracajmy się zbyt pochopnie od rozwiązań uważanych powszechnie za „tradycyjne” czy „niebędące na topie”. Przy realizacji wyznaczonych celów mogą okazać się zadziwiająco skuteczne.

Komunikacja SMS w projektowaniu doświadczeń klienta

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakiej komunikacji konsument oczekuje od marki i co jest dla niego ważne w trakcie interakcji,
  • jak sprawić, by kanał SMS usprawnił proces zakupowy i pozytywnie wpływał na doświadczenia klienta.
Właściwie zaplanowana ścieżka komunikacji z klientem to zdecydowanie więcej niż dystrybucja reklamowych komunikatów czy sprawna wymiana informacji. To przede wszystkim olbrzymi potencjał dla projektowania doświadczeń konsumentów. A subiektywne odczucia, jakie będą im towarzyszyć podczas interakcji z marką, pozwolą lepiej budować przewagę konkurencyjną niż przy wykorzystaniu zaawansowanych i kosztownych technologii. Dlatego nie odwracajmy się zbyt pochopnie od rozwiązań uważanych powszechnie za „tradycyjne” czy „niebędące na topie”. Przy realizacji wyznaczonych celów mogą okazać się zadziwiająco skuteczne.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.