Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Konkurs i loteria jako efektywne formy promocji konsumenckiej

Konkursy i loterie stanowią nie tylko atrakcyjne, ale przede wszystkim efektywne narzędzia marketingowe. Niskie koszty uruchomienia akcji, dobre dopasowanie do grupy docelowej i posiadanego przez nas budżetu sprawiają, że coraz więcej firm sięga po te proste formy promocji, które prowadzą do skutecznego wzrostu sprzedaży, a także wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki. Przedstawiamy Wam, drodzy marketerzy, najważniejsze aspekty formalne, prawne i marketingowe, dotyczące organizacji konkursu i loterii.

Konkurs i loteria jako efektywne formy promocji konsumenckiej

Czas czytania: ok. 14 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym charakteryzuje się konkurs, a czym loteria,
  • na jakich zasadach formalnoprawnych funkcjonują obie te formy,
  • jakie powinny być cele, budżet i czas trwania konkursu, a jakie loterii,
  • w jaki sposób mierzy się sukces tego typu akcji.
Konkursy i loterie stanowią nie tylko atrakcyjne, ale przede wszystkim efektywne narzędzia marketingowe. Niskie koszty uruchomienia akcji, dobre dopasowanie do grupy docelowej i posiadanego przez nas budżetu sprawiają, że coraz więcej firm sięga po te proste formy promocji, które prowadzą do skutecznego wzrostu sprzedaży, a także wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki. Przedstawiamy Wam, drodzy marketerzy, najważniejsze aspekty formalne, prawne i marketingowe, dotyczące organizacji konkursu i loterii.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.