Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Konwersja w sklepie internetowym

Konwersja w projektach e-commerce to słowo klucz powtarzane na spotkaniach branżowych czy w publikacjach blogowych. O konwersji „mówi się”, bo zwiększenie jej chociażby o 0,1% już generuje dodatkowe przychody dla właściciela sklepu internetowego. Raporty opisujące rynek e-commerce wskazują na duże zróżnicowanie współczynnika konwersji w zależności od branży – inaczej konwertują użytkownicy w branży modowej, a inaczej w branży materiałów budowlanych czy RTV AGD.

Konwersja w sklepie internetowym

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest konwersja i jak poprawić ten wskaźnik,
  • jakie narzędzia służą zwiększaniu konwersji,
  • jak wykorzystać wiele kanałów do zwiększenia ruchu w e-sklepie,
  • jak uatrakcyjnić stronę produktową,
  • jak pchnąć swój e-commerce na głęboką wodę, zwiększając sprzedaż,
  • o pięciu sposobach na zwiększenie zaufania do marki Twojego sklepu.
Konwersja w projektach e-commerce to słowo klucz powtarzane na spotkaniach branżowych czy w publikacjach blogowych. O konwersji „mówi się”, bo zwiększenie jej chociażby o 0,1% już generuje dodatkowe przychody dla właściciela sklepu internetowego. Raporty opisujące rynek e-commerce wskazują na duże zróżnicowanie współczynnika konwersji w zależności od branży – inaczej konwertują użytkownicy w branży modowej, a inaczej w branży materiałów budowlanych czy RTV AGD.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.