Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Krótki poradnik content marketingu dla każdego

Żaneta Głuchowska Żaneta Głuchowska
Data dodania: 03.12.2015 | content marketing narzędzia

Fot.: fotolia.com

W internecie aż roi się od treści. Obecnie jest ich tak wiele, że nie sposób nadążyć za ich śledzeniem, nie mówiąc już o przyswajaniu. Jednocześnie ponad połowa z nich jest nic niewnoszącym, pseudointelektualnym bełkotem. Treści naprawdę wartościowych można ze świecą szukać. Na szczęście na ratunek przychodzi content marketing, który może wejść w krew każdemu, bez wyjątku.

z artykułu dowiesz sie
  • czym jest content marketing i do czego powinien prowadzić;
  • jakie przesłanki stoją za opłacalnością content marketingu;
  • jakie narzędzia mogą pomóc w codziennych działaniach content marketingowych.

Ten artykuł jest dostępny dla subskrybentów bezpłatnego newslettera.
Jeśli jesteś w naszej bazie, podaj swój adres w polu poniżej i zaloguj się.

Jeszcze nie subskrybujesz naszego newslettera?
Zapisz się za darmo już teraz.

ZAPISZ SIĘ

Autor: Żaneta Głuchowska

Z wykształcenia specjalistka do spraw komunikacji wizerunkowej i brandingowiec. Zawodowo i z powołania – marketingowiec i copywriter. Odkrywa nieograniczone możliwości Internetu Rzeczy i geomarketingu, będąc etatowcem w poznańskiej firmie Qpony. Po godzinach współpracuje m.in. z WhitePress i Nowym Marketingiem. Z pasją angażuje się w każdą markę, dla której działa. W swojej pracy najbardziej ceni brak rutyny i możliwość ciągłego rozwoju. Przyjemność sprawia jej każda forma kontaktu z ludźmi.

Linkedin   

Czytaj więcej na temat: content marketing | marketing treści | narzędzia | poradnik

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły