Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Kupon promocyjny – niedocenione narzędzie penetracji kategorii FMCG

Jednym z podstawowych narzędzi wyścigu między wielkimi sieciami sprzedażowymi są publikowane okresowo gazetki promocyjne. Pełne zdjęć artykułów FMCG w obniżonych cenach mają zachęcić konsumentów do odwiedzenia najbliższego sklepu oraz dokonania zakupu tych i innych towarów. Główną rolą gazetek jest przyciągnięcie do sklepu jak największej liczby konsumentów. Co jednak w sytuacji, kiedy jako marketerzy chcemy wypromować towar w miejscu sprzedaży? Czy przyjęcie strategii opartej na atrakcyjnej cenie, przekreślenie dotychczasowej wyższej kwoty i czerwony napis „promocja” to jedyne i najlepsze z możliwych rozwiązań?

Kupon promocyjny – niedocenione narzędzie penetracji kategorii FMCG

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak zwiększyć świadomość nieznanej marki wśród potencjalnych klientów,
  • jak skutecznie promować marki własne sieci handlowych i towary, za którymi nie stoją wielkie brandy i kampanie ATL-owe,
  • czy używanie kontrastu starej i nowej ceny oraz słowa „promocja” to jedyne narzędzia skutecznej strategii cenowej,
  • jak przygotować skuteczną kampanię promocyjną opartą na kuponach rabatowych,
  • czy kupony rabatowe to odpowiednia forma promocji dla Twojej marki.
Jednym z podstawowych narzędzi wyścigu między wielkimi sieciami sprzedażowymi są publikowane okresowo gazetki promocyjne. Pełne zdjęć artykułów FMCG w obniżonych cenach mają zachęcić konsumentów do odwiedzenia najbliższego sklepu oraz dokonania zakupu tych i innych towarów. Główną rolą gazetek jest przyciągnięcie do sklepu jak największej liczby konsumentów. Co jednak w sytuacji, kiedy jako marketerzy chcemy wypromować towar w miejscu sprzedaży? Czy przyjęcie strategii opartej na atrakcyjnej cenie, przekreślenie dotychczasowej wyższej kwoty i czerwony napis „promocja” to jedyne i najlepsze z możliwych rozwiązań?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.