Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Marketing w erze 3.0

Zachowania klientów na przestrzeni lat ulegają diametralnym zmianom. To fakt. Faktem jest również to, że firmy już dawno porzuciły koncepcje marketingowe, w których skupiały się wyłącznie na produkcie, czy nawet – idąc dalej – na konsumencie, co było szczególnie istotnym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw w dobie marketingu 2.0. Przyszedł czas, kiedy od organizacji wymaga się znacznie więcej – dzisiejsze przedsiębiorstwa muszą działać w sposób elastyczny, być inspiracją dla siebie samych i całego otoczenia. Konsumenci wybierają bowiem te firmy, które odzwierciedlają wyznawane przez nich wartości, oraz korzystają z tych produktów i usług, które są zgodne z ich aspiracjami i oczekiwaniami.

Marketing w erze 3.0

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • o ewolucji, jaką przeszedł marketing na przestrzeni kilkudziesięciu lat,
  • o tym, na co warto zwrócić uwagę, prowadząc firmę w nowej gospodarce,
  • co wyróżnia marketing 3.0 od poprzednich koncepcji.
Zachowania klientów na przestrzeni lat ulegają diametralnym zmianom. To fakt. Faktem jest również to, że firmy już dawno porzuciły koncepcje marketingowe, w których skupiały się wyłącznie na produkcie, czy nawet – idąc dalej – na konsumencie, co było szczególnie istotnym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw w dobie marketingu 2.0. Przyszedł czas, kiedy od organizacji wymaga się znacznie więcej – dzisiejsze przedsiębiorstwa muszą działać w sposób elastyczny, być inspiracją dla siebie samych i całego otoczenia. Konsumenci wybierają bowiem te firmy, które odzwierciedlają wyznawane przez nich wartości, oraz korzystają z tych produktów i usług, które są zgodne z ich aspiracjami i oczekiwaniami.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.