Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Marketing zintegrowany w służbie tożsamości marki

Wraz z rozwojem społeczeństwa informacyjnego zaczęło się zmieniać podejście marek do konsumentów. Dotychczasowe rozwiązania marketingowe nie przysługują się już wizerunkowi i sprzedaży tak jak dawniej. Konsumenci żyją szybciej, często zmieniają zdanie i wciąż potrzebują bodźców zakupowych, a posiadanie produktu wiąże się z potwierdzaniem statusu społecznego. Wiele zmian psychologicznych i pokoleniowych oraz technologicznych sprawiło, że tradycyjne działania należało skompilować do zespołu komunikatów. Tak powstał marketing zintegrowany – odpowiedź na wciąż rosnącą i zbyt rozdrobnioną specjalizację preferencji społecznych lub ich skrajny uniwersalizm.

Marketing zintegrowany w służbie tożsamości marki

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaki wpływ na marketing miały zmiany społeczne,
  • na czym polega kreowanie tożsamości marki,
  • czym jest marketing zintegrowany,
  • jak stworzyć kampanię kreującą tożsamość marki i opierającą się o marketing zintegrowany.
Wraz z rozwojem społeczeństwa informacyjnego zaczęło się zmieniać podejście marek do konsumentów. Dotychczasowe rozwiązania marketingowe nie przysługują się już wizerunkowi i sprzedaży tak jak dawniej. Konsumenci żyją szybciej, często zmieniają zdanie i wciąż potrzebują bodźców zakupowych, a posiadanie produktu wiąże się z potwierdzaniem statusu społecznego. Wiele zmian psychologicznych i pokoleniowych oraz technologicznych sprawiło, że tradycyjne działania należało skompilować do zespołu komunikatów. Tak powstał marketing zintegrowany – odpowiedź na wciąż rosnącą i zbyt rozdrobnioną specjalizację preferencji społecznych lub ich skrajny uniwersalizm.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.