Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Między technologią a człowiekiem. Automatyzacja e-mail marketingu skoncentrowana na kliencie

Chcąc wprowadzić automatyzację procesów w wysyłkach e-mail marketingowych, stosuj zasadę małych kroków. Zamiast zaczynać od big data, skoncentruj się na: historii zakupowej swoich klientów, monitorowaniu koszyka oraz dokładnym poznaniu swojego konsumenta.

Między technologią a człowiekiem. Automatyzacja e-mail marketingu skoncentrowana na kliencie

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak utworzyć persony swoich klientów,
  • jak zdefiniować warunki, które zautomatyzują procesy wysyłek,
  • jak przygotować komunikaty dla poszczególnych person,
  • jak komunikować się z porzucającymi koszyk,
  • co zrobić, kiedy ktoś dokona zakupu.
Chcąc wprowadzić automatyzację procesów w wysyłkach e-mail marketingowych, stosuj zasadę małych kroków. Zamiast zaczynać od big data, skoncentruj się na: historii zakupowej swoich klientów, monitorowaniu koszyka oraz dokładnym poznaniu swojego konsumenta.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.