Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Najczęstsze błędy w e-mail marketingu

Obserwując działania marketerów oraz ich marek w komunikacji e-mail marketingowej, dochodzę do wniosku, że jeżeli większość z nich popełnia jakieś kardynalne błędy, to zazwyczaj sprowadzają się one do jednego z ośmiu wykroczeń. Poniżej przedstawiam minichecklistę zachowań, których nigdy nie powinieneś popełnić, jeżeli chcesz, aby komunikacja newsletterowa i mailingowa przynosiła Ci wymierne korzyści.

Najczęstsze błędy w e-mail marketingu

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego nie kupować baz danych,
  • dlaczego nie wysyłać newsletterów zbyt często,
  • oraz o wielu innych fundamentalnych błędach popełnianych przez marketerów w ich działaniach e-mail marketingowych.
Obserwując działania marketerów oraz ich marek w komunikacji e-mail marketingowej, dochodzę do wniosku, że jeżeli większość z nich popełnia jakieś kardynalne błędy, to zazwyczaj sprowadzają się one do jednego z ośmiu wykroczeń. Poniżej przedstawiam minichecklistę zachowań, których nigdy nie powinieneś popełnić, jeżeli chcesz, aby komunikacja newsletterowa i mailingowa przynosiła Ci wymierne korzyści.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.