Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Najlepsze praktyki w prowadzeniu kampanii B2B w programmatic buying

Zgodnie z aktualnym światowym trendem wydatki na programmatic buying rosną także w Polsce, a klienci nie wyobrażają już sobie działań, które nie uwzględniałyby takiego modelu zakupu mediów. Podstawowym celem, ale i zaletą reklamy RTB jest w pełni zautomatyzowane, skuteczne i efektywne dotarcie do odpowiedniego segmentu odbiorców. Dla sektora B2B, którego celem jest trafienie do stosunkowo wąskiej i trudnej do odnalezienia w sieci grupy, taka cecha jest wyjątkowo ważna, bo ryzyko nieefektywnego ulokowania budżetu wydaje się znacznie wyższe.

Najlepsze praktyki w prowadzeniu kampanii B2B w programmatic buying

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak przygotować się do kampanii B2B w programmatic buying,
  • na co zwracać uwagę, żeby zminimalizować niepotrzebne wydatki,
  • jakie metody i triki należy zastosować, żeby jak najefektywniej wykorzystać narzędzia programmatic buying w sektorze B2B.
Zgodnie z aktualnym światowym trendem wydatki na programmatic buying rosną także w Polsce, a klienci nie wyobrażają już sobie działań, które nie uwzględniałyby takiego modelu zakupu mediów. Podstawowym celem, ale i zaletą reklamy RTB jest w pełni zautomatyzowane, skuteczne i efektywne dotarcie do odpowiedniego segmentu odbiorców. Dla sektora B2B, którego celem jest trafienie do stosunkowo wąskiej i trudnej do odnalezienia w sieci grupy, taka cecha jest wyjątkowo ważna, bo ryzyko nieefektywnego ulokowania budżetu wydaje się znacznie wyższe.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.