Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Najnowsze standardy optymalizacji SEO e-sklepu

Coraz większa konkurencja na rynku e-commerce powoduje, że skuteczna promocja sklepu internetowego zyskuje jeszcze bardziej na znaczeniu. Marketing w wyszukiwarkach jest jednym z najskuteczniejszych kanałów promocji on-line, a wg najnowszych badań przeprowadzonych przez serwis www.godealla.pl, aż 83% e-sklepów korzysta w celach reklamowych z usług pozycjonowania (SEO) lub linków sponsorowanych w wyszukiwarkach (PPC). W niniejszym artykule przedstawione zostały zalecane elementy optymalizacji SEO sklepu internetowego, które pozwolą na zwiększenie ROI z kampanii oraz osiągnięcie lepszych rezultatów od konkurencji.

Najnowsze standardy optymalizacji SEO e-sklepu

Czas czytania: ok. 13 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest optymalizacja SEO serwisów internetowych i jakie są jej zalety,
  • jakie są najważniejsze elementy optymalizacji SEO,
  • które składowe optymalizacji zyskały w ostatnim czasie większe znaczenie dla wyszukiwarek,
  • jakie zmiany zaszły w algorytmie i jakie są trendy w polityce Google’a związane ze sklepami internetowymi.
Coraz większa konkurencja na rynku e-commerce powoduje, że skuteczna promocja sklepu internetowego zyskuje jeszcze bardziej na znaczeniu. Marketing w wyszukiwarkach jest jednym z najskuteczniejszych kanałów promocji on-line, a wg najnowszych badań przeprowadzonych przez serwis www.godealla.pl, aż 83% e-sklepów korzysta w celach reklamowych z usług pozycjonowania (SEO) lub linków sponsorowanych w wyszukiwarkach (PPC). W niniejszym artykule przedstawione zostały zalecane elementy optymalizacji SEO sklepu internetowego, które pozwolą na zwiększenie ROI z kampanii oraz osiągnięcie lepszych rezultatów od konkurencji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.