Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak napisać idealnego InMaila na LinkedIn?

Uwielbiam LinkedIn. Jest to miejsce, które pomaga mi realizować większość moich celów sprzedażowych, a dodatkowo jest to jeden z niewielu portali, który chroni swoich użytkowników przed niechcianymi reklamami czy wiadomościami sprzedażowymi... no prawie.

Jak napisać idealnego InMaila na LinkedIn?

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaką rolę w sprzedaży spełnia LinkedIn,
  • jakie elementy powinien zawierać dobry InMail na LinkedIn.
Uwielbiam LinkedIn. Jest to miejsce, które pomaga mi realizować większość moich celów sprzedażowych, a dodatkowo jest to jeden z niewielu portali, który chroni swoich użytkowników przed niechcianymi reklamami czy wiadomościami sprzedażowymi... no prawie.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.