Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

“Nowa Sprzedaż” #5 (6): Strategia utrzymania klientów B2B i B2C

Dlaczego utrzymywanie klientów można porównać do napełniania wanny wodą? Jakie są sposoby na budowanie lojalności na rynku B2B? Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę utrzymaniową? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w październikowo-listopadowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce migracji, retencji i utrzymania klientów B2B i B2C.

“Nowa Sprzedaż” #5 (6): Strategia utrzymania klientów B2B i B2C

Według badań PwC firmy tracą obecnie nawet do 60% wartości swoich przychodów na odejściu klientów. Z wyzwaniami związanymi z migracją klientów boryka się większość przedsiębiorców. W najnowszym wydaniu dwumiesięcznika „Nowa Sprzedaż” pokazujemy, jakie działania sprawiły, że churn w wersji zagranicznej Brand24 w ciągu kilku miesięcy spadł z 20% do 5%, co przełożyło się na wzrost przychodów w tempie 15–20% miesięcznie, oraz jak z utrzymaniem klientów indywidualnych i partnerów biznesowych radzą sobie GetResponse i SMSAPI, branża hotelarska, klub piłkarski Miedź Legnica i firma doradztwa ubezpieczeniowo-majątkowego Protecta.

Na 114 stronach „Nowej Sprzedaży” 5 (6) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • jak określić, którzy klienci są najbardziej skłonni do odejścia i kogo warto zatrzymać,
  • jak lojalizować aktualną bazę klientów, by zwiększyć przychody,
  • jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że klient zamierza odejść,
  • na co zwrócić uwagę, przygotowując ofertę utrzymaniową,
  • jak przeprowadzić skuteczną rozmowę utrzymaniową,
  • jak się zachować, gdy Twoja firma nie wygra przetargu,
  • jakie błędy popełniają handlowcy, którzy tracą klientów z własnej winy,
  • jak przestać trafiać do klientów, z którymi nie opłaca się pracować, i jak docierać do tych, którzy przynoszą największe zyski,
  • jak i dlaczego warto liczyć wartość klienta (CLV), koszt jego pozyskania (CAC) i wskaźnik retencji (CRR),
  • jak wykorzystać informacje pochodzące z różnych kanałów komunikacji do wzmocnienia więzi z klientem i zatrzymania go,
  • jak ocenić skuteczność działań retencyjnych,
  • kiedy dopuszczalne jest automatyczne przedłużanie umowy,
  • na czym polega badanie głosu klienta.

Zamów teraz szósty numer Nowej Sprzedaży!

nowasprzedaz_6_online-1

Ponadto z „Nowej Sprzedaży” 5 (6) dowiesz się m.in.:

  • jakie zasady stosują mistrzowie budowania relacji,
  • kiedy rozważyć wdrożenie systemu prowizyjnego liczonego od wielkości sprzedaży, a kiedy wybrać prowizję od zysku,
  • jakim błędom poznawczym klienci ulegają najczęściej,
  • jak włączyć klientów w proces współtworzenia wartości,
  • jakie są trzy główne style negocjacyjne.

Zestawienia, które znajdziesz w „Nowej Sprzedaży” 5 (6), to:

  • 7 sposobów na budowanie lojalności,
  • jak utrzymać klienta – dobre praktyki,
  • zasady, jakie firma musi wdrożyć, aby wspierać handlowców  w utrzymywaniu klientów,
  • lista czynników mających wpływ na poziom CAC i CLV,
  • przykładowy zestaw zmiennych,  które możesz wykorzystać do stworzenia modelu antychurnowego,
  • analiza migracji klientów krok po kroku,
  • 8 sposobów na to, jak powiedzieć Twojemu klientowi „nie”,
  • przykładowy plan badania VOC,
  • błędy poznawcze, którym najczęściej ulegają klienci.

Zamów teraz szósty numer “Nowej Sprzedaży”

nowasprzedaz_6_online-2

Autorzy „Nowej Sprzedaży” 5 (6) to:

Monika Bartkowiak, Marta Bryła-Gozdyra, Karol Dudij, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Emilia Harabień, Wojciech Herra, Karolina Jóźwik, Rafał Judek, Iza Krejca-Pawski, Maciej Kroenke, Dominika Maciejak, Przemysław Mik, Rafał Mróz, Andrzej Ogonowski, Dagmara Plata-Alf, Mirosław Rogiewicz, Radosław Rogiewicz, Marcin S. Rogowski, Paweł Sala, Marzena Sawicka, Piotr Stohnij, Adam Szaran, Szymon Zwoliński.

Zamów teraz szósty numer “Nowej Sprzedaży”

Możesz również zamówić prenumeratę z dostępem do wydań archiwalnych w formacie PDF

 okladka_ns_56_600x776

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.