Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

„Nowa Sprzedaż” #5 (6): Strategia utrzymania klientów B2B i B2C

Redakcja Redakcja
Data dodania: 25.10.2016 | sprzedaż

Dlaczego utrzymywanie klientów można porównać do napełniania wanny wodą? Jakie są sposoby na budowanie lojalności na rynku B2B? Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę utrzymaniową? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w październikowo-listopadowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce migracji, retencji i utrzymania klientów B2B i B2C.

Według badań PwC firmy tracą obecnie nawet do 60% wartości swoich przychodów na odejściu klientów. Z wyzwaniami związanymi z migracją klientów boryka się większość przedsiębiorców. W najnowszym wydaniu dwumiesięcznika „Nowa Sprzedaż” pokazujemy, jakie działania sprawiły, że churn w wersji zagranicznej Brand24 w ciągu kilku miesięcy spadł z 20% do 5%, co przełożyło się na wzrost przychodów w tempie 15–20% miesięcznie, oraz jak z utrzymaniem klientów indywidualnych i partnerów biznesowych radzą sobie GetResponse i SMSAPI, branża hotelarska, klub piłkarski Miedź Legnica i firma doradztwa ubezpieczeniowo-majątkowego Protecta.

Reklama

Na 114 stronach „Nowej Sprzedaży” 5 (6) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • jak określić, którzy klienci są najbardziej skłonni do odejścia i kogo warto zatrzymać,
  • jak lojalizować aktualną bazę klientów, by zwiększyć przychody,
  • jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że klient zamierza odejść,
  • na co zwrócić uwagę, przygotowując ofertę utrzymaniową,
  • jak przeprowadzić skuteczną rozmowę utrzymaniową,
  • jak się zachować, gdy Twoja firma nie wygra przetargu,
  • jakie błędy popełniają handlowcy, którzy tracą klientów z własnej winy,
  • jak przestać trafiać do klientów, z którymi nie opłaca się pracować, i jak docierać do tych, którzy przynoszą największe zyski,
  • jak i dlaczego warto liczyć wartość klienta (CLV), koszt jego pozyskania (CAC) i wskaźnik retencji (CRR),
  • jak wykorzystać informacje pochodzące z różnych kanałów komunikacji do wzmocnienia więzi z klientem i zatrzymania go,
  • jak ocenić skuteczność działań retencyjnych,
  • kiedy dopuszczalne jest automatyczne przedłużanie umowy,
  • na czym polega badanie głosu klienta.

Zamów teraz szósty numer Nowej Sprzedaży!

nowasprzedaz_6_online-1

Ponadto z „Nowej Sprzedaży” 5 (6) dowiesz się m.in.:

  • jakie zasady stosują mistrzowie budowania relacji,
  • kiedy rozważyć wdrożenie systemu prowizyjnego liczonego od wielkości sprzedaży, a kiedy wybrać prowizję od zysku,
  • jakim błędom poznawczym klienci ulegają najczęściej,
  • jak włączyć klientów w proces współtworzenia wartości,
  • jakie są trzy główne style negocjacyjne.

Zestawienia, które znajdziesz w „Nowej Sprzedaży” 5 (6), to:

  • 7 sposobów na budowanie lojalności,
  • jak utrzymać klienta – dobre praktyki,
  • zasady, jakie firma musi wdrożyć, aby wspierać handlowców  w utrzymywaniu klientów,
  • lista czynników mających wpływ na poziom CAC i CLV,
  • przykładowy zestaw zmiennych,  które możesz wykorzystać do stworzenia modelu antychurnowego,
  • analiza migracji klientów krok po kroku,
  • 8 sposobów na to, jak powiedzieć Twojemu klientowi „nie”,
  • przykładowy plan badania VOC,
  • błędy poznawcze, którym najczęściej ulegają klienci.

Zamów teraz szósty numer „Nowej Sprzedaży”

nowasprzedaz_6_online-2

Autorzy „Nowej Sprzedaży” 5 (6) to:

Monika Bartkowiak, Marta Bryła-Gozdyra, Karol Dudij, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Emilia Harabień, Wojciech Herra, Karolina Jóźwik, Rafał Judek, Iza Krejca-Pawski, Maciej Kroenke, Dominika Maciejak, Przemysław Mik, Rafał Mróz, Andrzej Ogonowski, Dagmara Plata-Alf, Mirosław Rogiewicz, Radosław Rogiewicz, Marcin S. Rogowski, Paweł Sala, Marzena Sawicka, Piotr Stohnij, Adam Szaran, Szymon Zwoliński.

Zamów teraz szósty numer „Nowej Sprzedaży”

Możesz również zamówić prenumeratę z dostępem do wydań archiwalnych w formacie PDF

 okladka_ns_56_600x776

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły