Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki

Kup Teraz!

„Nowa Sprzedaż” #6 (7): Jak przygotować skuteczną ofertę handlową?

Jak prezentować klientowi płynące z oferty wartości? Na czym polega cebulowa teoria sprzedaży i jak ją stosować w praktyce? Jakie błędy są najczęściej popełniane w ofertach sprzedażowych? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w grudniowo-styczniowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce przygotowania ofert handlowych.

„Nowa Sprzedaż” #6 (7): Jak przygotować skuteczną ofertę handlową?

Mija właśnie rok, odkąd na rynku pojawił się pierwszy numer „Nowej Sprzedaży”. Jesteśmy dumni, ponieważ w krótkim okresie zbudowaliśmy wspólnie markę, która jest synonimem rzetelnej, fachowej wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. To nasza wspólna zasługa: zespołu redakcyjnego, doskonałych autorów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem, jak również Twoja, drogi Czytelniku. Kupując nasz magazyn, potwierdzasz, że to, co robimy, pomaga Ci w codziennej pracy, w rozwoju Twojej firmy i że potrzebujesz tego typu wiedzy. Z całego serca dziękujemy Ci za to zaufanie.

W bieżącym numerze wyjaśniamy, jak stworzyć skuteczną ofertę handlową. Nasi eksperci krok po kroku przeprowadzą Cię przez najskuteczniejsze metody i proces jej tworzenia. Dowiesz się m.in., jak prezentować klientowi płynące z oferty wartości, na czym polega cebulowa teoria sprzedaży i jak ją stosować w praktyce. Odkryjemy przed Tobą błędy, które są najczęściej popełniane w ofertach sprzedażowych. Podczas spotkań z klientami na pewno słyszysz, że zanim podejmą decyzję, muszą porównać Twoją ofertę z innymi. Zobaczysz, jak tworzyć oferty, aby były trudne do porównania z konkurencją. Dowiesz się, kiedy i w jaki sposób stosować tzw. follow up, a w szczególności jak przygotować prawidłowy e-mail i kiedy dzwonić do klienta, aby poznać jego zdanie na temat oferty, kiedy komunikat jest ofertą w świetle prawa, kiedy można stosować oferty porównawcze i jak przedstawiać oferty w języku angielskim.

Pokazujemy, jak przygotować plan sprzedaży oraz co, kiedy i jak mierzyć. Największymi sukcesami, celami i wyzwaniami sprzedażowymi dzielą się przedstawiciele marek ANSWEAR.com, Fortum Marketing i Sales, GetResponse, Grupy Atlas, Grupy Pracuj, Medicover Polska i Tax Care.

Zamów teraz siódmy numer Nowej Sprzedaży!

 

Na 108 stronach „Nowej Sprzedaży” 6 (7) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • jak przygotować plan sprzedaży  krok po kroku,
  • które wskaźniki monitorować, aby poprawić sprzedaż,
  • jakie błędy popełniane są najczęściej podczas tworzenia ofert,
  • jak wykorzystać modele SPIN i AIDA podczas procesu ofertowania,
  • jak sprawić, aby klient nie ziewał podczas prezentacji oferty,
  • jakich argumentów użyć, gdy klient będzie wprost porównywał ceny konkurencji,
  • jakie techniki prezentacji telefonicznej i sprzedaży zastosować, aby przy pierwszym kontakcie przekonać do zakupu,
  • jakie kroki podjąć, by zamienić większość przesłanych ofert w zamówienia,
  • jak wygląda skuteczny follow up krok po kroku,
  • jak w efektywny sposób budować cenniki,
  • jakie techniki lingwistyczne stosować, gdy klient użyje argumentu „konkurencja ma taniej”,
  • kiedy komunikat jest ofertą w świetle prawa,
  • czy możesz formułować oferty porównawcze,
  • jakie aplikacje pomogą Ci optymalizować proces przygotowywania ofert,
  • jak napisać ofertę handlową po angielsku.

Zamów teraz siódmy numer Nowej Sprzedaży!

Ponadto z „Nowej Sprzedaży” 6 (7) dowiesz się m.in.:

  • czy i kiedy warto stosować skrypty w obsłudze klienta,
  • jak skutecznie zarządzać procesem sprzedaży, aby go skracać,
  • jakie są najważniejsze nawyki empatycznych handlowców,
  • jak powinna wyglądać współpraca/podział obowiązków między marketingiem a sprzedażą,
  • jak wprowadzić w życie proces ciągłego tworzenia wartości.

Zestawienia, które znajdziesz w „Nowej Sprzedaży” 6 (7), to:

  • Przygotowanie planu sprzedaży  krok po kroku
  • 6 wskaźników wpływających na poprawę sprzedaży
  • Emocje najmocniej oddziałujące  na decyzje zakupowe klienta
  • Jak krok po kroku zaprezentować ofertę sprzedaży
  • 5 poważnych błędów w pisaniu e-maili, których należy unikać
  • Jak efektywnie przedstawiać ofertę cenową klientowi
  • Lingwistyczne techniki przydatne, gdy klient „zagra” konkurencją
  • Na co trzeba uważać, prowadząc korespondencję z klientem zagranicznym?
  • Przykładowy skrypt szczegółowy, którego celem jest sprzedaż
  • Przykładowy skrypt wspomagający konsultantów helpdesku
  • Najczęstsze komunikacyjne błędy zakłócające empatię w sprzedaży
  • Elementy dokumentu  z zasadami współpracy między  marketingiem a sprzedażą

Autorzy „Nowej Sprzedaży” 6 (7) to:

Monika Bartkowiak, Artur Białkowski, Karol Dudij, Marcin Frątczak, Grzegorz Grodek, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk,Wojciech Herra, Rafał Judek, Karolina Jóźwik, Roman Kawszyn,Tomasz Kierski, Paweł Kisiel, Katarzyna Kłobukowska, Iza Krejca-Pawski, Jacek Łabuński, Dominika Maciejak, Przemysław Mik, Maciej Ossowski, Barbara Piasek, Michał Skurowski, Piotr Stohnij, Bartosz Talar, Tomasz Targosz, Wojciech Tomaszewski, Piotr Wilczyński, Ewa Wolska, Agnieszka Zawadka, Szymon Zwoliński, Radosław Żemło.

Zamów teraz siódmy numer “Nowej Sprzedaży”

Możesz również zamówić prenumeratę z dostępem do wydań archiwalnych w formacie PDF

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.