Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Nowoczesna obsługa klienta w procesie budowania marki

Wyobraź sobie dom towarowy. Celowo nie używam określenia „galeria handlowa”, bo chcę stworzyć w Twojej głowie obraz miejsca odrobinę bardziej luksusowego. Jednocześnie chodzi mi o miejsce, które co prawda skupia w sobie wiele sklepów, ale wszyscy ludzie pracują tam na wspólną markę. Widzisz to?

Nowoczesna obsługa klienta w procesie budowania marki

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaka jest rola obsługi klienta w procesie budowania marki,
  • jak wygląda obsługa, o której marzą klienci, i co leży u jej podstaw,
  • jakie są dwie skale myślenia o obsłudze klienta.
Wyobraź sobie dom towarowy. Celowo nie używam określenia „galeria handlowa”, bo chcę stworzyć w Twojej głowie obraz miejsca odrobinę bardziej luksusowego. Jednocześnie chodzi mi o miejsce, które co prawda skupia w sobie wiele sklepów, ale wszyscy ludzie pracują tam na wspólną markę. Widzisz to?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.