Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Onboarding w praktyce Część 1. Projektowanie formularza rejestracyjnego

Onboarding to proces ułatwiający użytkownikowi poznanie aplikacji podczas jego pierwszej interakcji z produktem. To właśnie on w dużej mierze wpływa na współczynnik konwersji użytkownika, który często na wstępie stara się jedynie „przetestować” aplikację podczas bezpłatnego darmowego okresu testowego. Dobrze zaimplementowany onboarding to jeden z głównych kluczy do pozyskania kolejnego lojalnego użytkownika Twojej aplikacji.

Onboarding w praktyce Część 1. Projektowanie formularza rejestracyjnego

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • z jakich elementów składa się proces onboardingu w modelu SaaS,
  • jak zwiększyć szanse na wypełnienie formularza rejestracyjnego,
  • czy możliwość rejestracji przez media społecznościowe to dobry pomysł.
Onboarding to proces ułatwiający użytkownikowi poznanie aplikacji podczas jego pierwszej interakcji z produktem. To właśnie on w dużej mierze wpływa na współczynnik konwersji użytkownika, który często na wstępie stara się jedynie „przetestować” aplikację podczas bezpłatnego darmowego okresu testowego. Dobrze zaimplementowany onboarding to jeden z głównych kluczy do pozyskania kolejnego lojalnego użytkownika Twojej aplikacji.
  • Dziękujemy za pamięć o naszym skromnym Brand24! :)

    • Aleksander Góra

      @M_Czech:disqus – cała przyjemność po mojej stronie! Pozdrowienia dla #Brand24

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.