Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Dlaczego optymalizacja domeny pod kątem SEO to połowa sukcesu? Mity i wskazówki

Nim przejdziemy do planowania zmian w obrębie domeny, niezbędnych do tego, by pojawiła się ona wysoko w wynikach wyszukiwania, warto w pierwszej kolejności zastanowić się, kogo chcemy „zaprosić” na naszą stronę i co mamy tej osobie do zaoferowania. Pierwszym pytaniem, które powinniśmy sobie zadać, jest: jakich użytkowników chcemy pozyskać? Czy są to osoby zainteresowane znalezieniem konkretnych danych, zakupem produktów, kontaktem offline czy chcące zapoznać się z ofertą? Dla każdej grupy zdefiniowanych w ten sposób użytkowników powinny zostać stworzone osobne podstrony z konkretnymi, interesującymi informacjami – klucz do efektywnej optymalizacji serwisu stanowi wprowadzenie zmian zwiększających szansę na pozyskanie potencjalnych klientów, którzy będą realnie zaciekawieni naszą ofertą.

Dlaczego optymalizacja domeny pod kątem SEO to połowa sukcesu? Mity i wskazówki

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie mity narosły wokół tematu planowania i wdrażania optymalizacji w serwisach internetowych,
  • dlaczego samo istnienie witryny w internecie to za mało, by wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania dla najbardziej konkurencyjnych słów kluczowych,
  • jak Google indeksuje strony i jakie parametry bierze pod uwagę przy ich ocenie,
  • jakie elementy dotyczące treści i struktury stron warto optymalizować.
Nim przejdziemy do planowania zmian w obrębie domeny, niezbędnych do tego, by pojawiła się ona wysoko w wynikach wyszukiwania, warto w pierwszej kolejności zastanowić się, kogo chcemy „zaprosić” na naszą stronę i co mamy tej osobie do zaoferowania. Pierwszym pytaniem, które powinniśmy sobie zadać, jest: jakich użytkowników chcemy pozyskać? Czy są to osoby zainteresowane znalezieniem konkretnych danych, zakupem produktów, kontaktem offline czy chcące zapoznać się z ofertą? Dla każdej grupy zdefiniowanych w ten sposób użytkowników powinny zostać stworzone osobne podstrony z konkretnymi, interesującymi informacjami – klucz do efektywnej optymalizacji serwisu stanowi wprowadzenie zmian zwiększających szansę na pozyskanie potencjalnych klientów, którzy będą realnie zaciekawieni naszą ofertą.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.