Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Personalizacja. Zamień odwiedzających w kupujących

Przygotowanie budżetu reklamowego na kolejny okres to, bez względu na branżę, niezwykle trudne zadanie. Nie tylko przez konieczność estymacji efektywności planowanych działań, ale również – a może przede wszystkim – przez potrzebę analizy skuteczności tych prowadzonych w poprzednim okresie. Sprawdzamy, z jaką efektywnością i jakimi kanałami docieraliśmy do naszej grupy docelowej oraz czy udało się wykorzystać potencjał obecnych klientów. Możliwość docierania do użytkowników ze spersonalizowaną ofertą różnymi drogami i wzmacnianie tego przekazu poprzez różnicowanie kanałów to ważny element strategii omnichannel.

Personalizacja. Zamień odwiedzających w kupujących

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • w jaki sposób wykorzystać trend personalizacji w swojej witrynie,
  • jak angażować powracających użytkowników,
  • jak różnicować komunikaty i wykorzystać personalizację w kontekście omnichannel.
Przygotowanie budżetu reklamowego na kolejny okres to, bez względu na branżę, niezwykle trudne zadanie. Nie tylko przez konieczność estymacji efektywności planowanych działań, ale również – a może przede wszystkim – przez potrzebę analizy skuteczności tych prowadzonych w poprzednim okresie. Sprawdzamy, z jaką efektywnością i jakimi kanałami docieraliśmy do naszej grupy docelowej oraz czy udało się wykorzystać potencjał obecnych klientów. Możliwość docierania do użytkowników ze spersonalizowaną ofertą różnymi drogami i wzmacnianie tego przekazu poprzez różnicowanie kanałów to ważny element strategii omnichannel.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.