Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Perspektywy tworzenia i realizowania polityki cenowej w segmencie B2B

Mimo że większość firm potrafi dostarczyć dużą wartość, to jednak jest mniej skuteczna w jej odzyskiwaniu w postaci odpowiednich cen. W niezwykle konkurencyjnym segmencie B2B brak jasno sprecyzowanej polityki cenowej może przyczynić się do poważnych kłopotów. Z drugiej strony praktyka dowodzi, że usprawnienie polityki cenowej pozwala na zwiększenie zysku przynajmniej o 1-3 punkty procentowe.

Perspektywy tworzenia i realizowania polityki cenowej w segmencie B2B

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak zmieniają się strategie cenowe w segmencie B2B,
  • jakie perspektywy należy przyjąć, tworząc strategię cenową,
  • jakie czynniki są najistotniejsze przy tworzeniu strategii cenowej,
  • czym jest polityka rabatowa w segmencie B2B i jak nią zarządzać.
Mimo że większość firm potrafi dostarczyć dużą wartość, to jednak jest mniej skuteczna w jej odzyskiwaniu w postaci odpowiednich cen. W niezwykle konkurencyjnym segmencie B2B brak jasno sprecyzowanej polityki cenowej może przyczynić się do poważnych kłopotów. Z drugiej strony praktyka dowodzi, że usprawnienie polityki cenowej pozwala na zwiększenie zysku przynajmniej o 1-3 punkty procentowe.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.