Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Po pierwsze mierzyć – czyli 5 raportów Google Analytics, które pozwolą Ci zwiększyć liczbę leadów

Możesz przeznaczać lwią część budżetu marketingowego na pozyskiwanie ruchu na stronę. Jeżeli w wyniku takich działań Twoja witryna gromadzi tysiące użytkowników, ale nie generuje większej liczby zapytań sprzedażowych, to oznacza to, że Twoje kampanie marketingowe nie przynoszą właściwie żadnych rezultatów. Wciąż oceniasz efektywność swoich stron docelowych na podstawie raportu liczby unikalnych użytkowników? Najwyższy czas to zmienić.

Po pierwsze mierzyć – czyli 5 raportów Google Analytics, które pozwolą Ci zwiększyć liczbę leadów

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak wykorzystać Google Analytics do identyfikowania problemów na stronach docelowych,
  • jakie raporty Google Analytics pozwolą poprawić działanie strony docelowej,
  • jak dzięki analizie danych ilościowych zwiększyć współczynnik konwersji landing page’a.
Możesz przeznaczać lwią część budżetu marketingowego na pozyskiwanie ruchu na stronę. Jeżeli w wyniku takich działań Twoja witryna gromadzi tysiące użytkowników, ale nie generuje większej liczby zapytań sprzedażowych, to oznacza to, że Twoje kampanie marketingowe nie przynoszą właściwie żadnych rezultatów. Wciąż oceniasz efektywność swoich stron docelowych na podstawie raportu liczby unikalnych użytkowników? Najwyższy czas to zmienić.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.