Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Pochodzenie w tożsamości marki

Każda rzecz czy usługa, która nie ma tożsamości, jest zwykłym, niczym niewyróżniającym się produktem. Produkt staje się marką, kiedy nadamy mu tożsamość. Jeszcze kilka lat temu na rynku mieliśmy mnóstwo produktów i kilka marek. Obecnie sytuacja się odwróciła i produktów jest kilka, a rynek jest zalany markami. Mogłoby się wydawać, że klient może czuć się zagubiony w takim natłoku marek, ale jest dokładnie odwrotnie – on, posługując się markami, ułatwia sobie życie.

Pochodzenie w tożsamości marki

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • kto zwraca uwagę na pochodzenie marki,
  • kiedy pochodzenie brandu nie jest istotne.
Każda rzecz czy usługa, która nie ma tożsamości, jest zwykłym, niczym niewyróżniającym się produktem. Produkt staje się marką, kiedy nadamy mu tożsamość. Jeszcze kilka lat temu na rynku mieliśmy mnóstwo produktów i kilka marek. Obecnie sytuacja się odwróciła i produktów jest kilka, a rynek jest zalany markami. Mogłoby się wydawać, że klient może czuć się zagubiony w takim natłoku marek, ale jest dokładnie odwrotnie – on, posługując się markami, ułatwia sobie życie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.