Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Pozwól klientom pracować na Twój sukces

Marketerzy stoją przed ciężkim zadaniem. W czasach, kiedy to użytkownicy są głównym generatorem treści w internecie, przekonanie ich do produktu, nawet błyskotliwą kampanią reklamową, jest trudne. Skoro jednak konsumenci coraz chętniej dzielą się opiniami, a nowi klienci chętnie biorą je pod uwagę w procesie zakupowym, to czemu tego nie wykorzystać? Ewolucja komunikacji między marką a klientem zaowocowała powstaniem nowego narzędzia. Jego efekty ciężko jest dokładnie zmierzyć i kontrolować, ale pozytywny wpływ na wizerunek marki i sprzedaż jest niezaprzeczalny. Poznajcie możliwości marketingu referencyjnego.

Pozwól klientom pracować na Twój sukces

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • co to jest marketing referencyjny (szeptany),
  • jakie są kolejne poziomy referencji,
  • komu ufają klienci,
  • jak pozyskiwać rekomendacje,
  • jak zachęcić klientów do aktywnego opiniowania.
Marketerzy stoją przed ciężkim zadaniem. W czasach, kiedy to użytkownicy są głównym generatorem treści w internecie, przekonanie ich do produktu, nawet błyskotliwą kampanią reklamową, jest trudne. Skoro jednak konsumenci coraz chętniej dzielą się opiniami, a nowi klienci chętnie biorą je pod uwagę w procesie zakupowym, to czemu tego nie wykorzystać? Ewolucja komunikacji między marką a klientem zaowocowała powstaniem nowego narzędzia. Jego efekty ciężko jest dokładnie zmierzyć i kontrolować, ale pozytywny wpływ na wizerunek marki i sprzedaż jest niezaprzeczalny. Poznajcie możliwości marketingu referencyjnego.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.