Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

PR w praktyce – o biznesie i dla biznesu

Bill Gates wypowiedział bardzo ważne dla PR-u zdanie: „If I was down to the last dollar of my marketing budget I’d spend it on PR!”*. Przytoczony cytat świadczy o tym, że nawet przysłowiowy ostatni grosz warto jest zainwestować w strategię public relations. Szczególnie gdy mówimy o działaniach, które skierowane są do środowiska biznesowego i umożliwiają nam dotarcie do niezwykle ważnej grupy docelowej, jaką są obecni i przyszli klienci czy partnerzy biznesowi. Ale samo zaangażowanie finansowe i realizowanie kolejnych założeń strategii nie wystarczy. Musimy również dać coś od siebie, zbudować dwukierunkową komunikację opartą na zaangażowaniu, wejść w interakcję z klientami oraz mediami, a finalnie zbudować relacje. Niezliczone możliwości PR-u, content i inbound marketingu ułatwiają nam zaistnienie na scenie medialnej oraz w umysłach i sercach klientów.

PR w praktyce – o biznesie i dla biznesu

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak rozpocząć aktywność PR-ową w biznesie i zaplanować efektywną strategię komunikacji,
  • jakie kanały komunikacji wybrać do realizacji strategii,
  • jak zacząć przygodę z pisaniem o biznesie i dla biznesu,
  • czego unikać w komunikacji z mediami branżowymi.
Bill Gates wypowiedział bardzo ważne dla PR-u zdanie: „If I was down to the last dollar of my marketing budget I’d spend it on PR!”*. Przytoczony cytat świadczy o tym, że nawet przysłowiowy ostatni grosz warto jest zainwestować w strategię public relations. Szczególnie gdy mówimy o działaniach, które skierowane są do środowiska biznesowego i umożliwiają nam dotarcie do niezwykle ważnej grupy docelowej, jaką są obecni i przyszli klienci czy partnerzy biznesowi. Ale samo zaangażowanie finansowe i realizowanie kolejnych założeń strategii nie wystarczy. Musimy również dać coś od siebie, zbudować dwukierunkową komunikację opartą na zaangażowaniu, wejść w interakcję z klientami oraz mediami, a finalnie zbudować relacje. Niezliczone możliwości PR-u, content i inbound marketingu ułatwiają nam zaistnienie na scenie medialnej oraz w umysłach i sercach klientów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.