Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Promocje konsumenckie w internecie

Współczesny konsument nie spędza już długich godzin na odwiedzaniu przypadkowych sklepów. Decyzję o zakupie podejmuje często jeszcze zanim przekroczy próg galerii handlowej. Nim wyciągnie rękę (lub smartfona) po produkt, skorzysta z wielu różnych źródeł w poszukiwaniu natchnienia, opinii innych użytkowników i rabatów. Jeśli marka chce przykuć uwagę konsumenta, powinna być silnie obecna w miejscu, gdzie rozpoczyna on proces zakupowy. Coraz częściej jest to internet, a w szczególności media społecznościowe.

Promocje konsumenckie w internecie

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego warto wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych w organizacji,
  • jak zaprojektować atrakcyjną i skuteczną promocję oraz zminimalizować potencjalne przeszkody już na etapie jej planowania,
  • dlaczego warto organizować nie jednorazowe, a regularne promocje konsumenckie.
Współczesny konsument nie spędza już długich godzin na odwiedzaniu przypadkowych sklepów. Decyzję o zakupie podejmuje często jeszcze zanim przekroczy próg galerii handlowej. Nim wyciągnie rękę (lub smartfona) po produkt, skorzysta z wielu różnych źródeł w poszukiwaniu natchnienia, opinii innych użytkowników i rabatów. Jeśli marka chce przykuć uwagę konsumenta, powinna być silnie obecna w miejscu, gdzie rozpoczyna on proces zakupowy. Coraz częściej jest to internet, a w szczególności media społecznościowe.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.