Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Przepis na większe zyski – rewolucja w sprzedaży wielokanałowej

Od kilku lat mówi się o niezwykle dynamicznym rozwoju handlu internetowego. Jest to jeden z najszybciej rozwijających się kanałów sprzedaży. Ubiegły rok był kolejnym, w którym polski rynek handlu elektronicznego osiągnął fenomenalne tempo wzrostu, bo na poziomie około 15,3%. Celem każdej firmy jest maksymalizacja zysków, którą umożliwia m.in. powiązanie tradycyjnych kanałów sprzedaży z tymi najnowocześniejszymi.

Przepis na większe zyski – rewolucja w sprzedaży wielokanałowej

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • co wpływa na rozwój handlu elektronicznego,
  • poznasz zjawisko ROPO,
  • zrozumiesz możliwości, jakie daje integracja sprzedaży,
  • zaznajomisz się z najnowszymi trendami w sprzedaży wielokanałowej,
  • czym jest real-time exchange data.
Od kilku lat mówi się o niezwykle dynamicznym rozwoju handlu internetowego. Jest to jeden z najszybciej rozwijających się kanałów sprzedaży. Ubiegły rok był kolejnym, w którym polski rynek handlu elektronicznego osiągnął fenomenalne tempo wzrostu, bo na poziomie około 15,3%. Celem każdej firmy jest maksymalizacja zysków, którą umożliwia m.in. powiązanie tradycyjnych kanałów sprzedaży z tymi najnowocześniejszymi.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.