Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Różnice w SEO dla stron www z sektorów B2B i B2C

Strategie SEO (w tym optymalizacja stron i pozyskiwanie linków zewnętrznych) przygotowywane dla firm z sektorów B2B i B2C są do siebie bardzo zbliżone. Warto jednak zwrócić uwagę na różnice w kwestii doboru słów kluczowych i miejsc, w których zdobywane są linki zewnętrzne, a co za tym idzie – określanie grup odbiorczych. Mają one bowiem znaczący wpływ na popularność strony i liczbę konwersji. Jak dobierać słowa kluczowe dla stron B2B? Gdzie umieszczać linki zewnętrzne, żeby przynosiły najlepsze efekty? Czym różnią się te działania w porównaniu do strategii SEO przygotowywanych dla firm z sektora B2C?

Różnice w SEO dla stron www z sektorów B2B i B2C

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak zachowują się potencjalni klienci Twojej firmy w sieci,
  • czym różni się SEO dla stron www z sektorów B2B i B2C,
  • jakie zmiany optymalizacyjne wprowadzić w swojej witrynie, żeby generowała więcej leadów.
Strategie SEO (w tym optymalizacja stron i pozyskiwanie linków zewnętrznych) przygotowywane dla firm z sektorów B2B i B2C są do siebie bardzo zbliżone. Warto jednak zwrócić uwagę na różnice w kwestii doboru słów kluczowych i miejsc, w których zdobywane są linki zewnętrzne, a co za tym idzie – określanie grup odbiorczych. Mają one bowiem znaczący wpływ na popularność strony i liczbę konwersji. Jak dobierać słowa kluczowe dla stron B2B? Gdzie umieszczać linki zewnętrzne, żeby przynosiły najlepsze efekty? Czym różnią się te działania w porównaniu do strategii SEO przygotowywanych dla firm z sektora B2C?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.