Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

RTB – cicha rewolucja

Real time bidding (RTB) pozwala nam precyzyjnie określić adresata komunikatu i płacić wyłącznie za konkretne odsłony dokonane przez konkretnych użytkowników. W RTB nie ma „ślepych strzałów”. Każde pojedyncze wyświetlenie reklamy kupujemy świadomie – za każdym razem wiemy, komu ja wyświetliliśmy, i to, czy była to osoba, którą wcześniej sklasyfikowaliśmy jako członka grupy naszych potencjalnych klientów.

RTB – cicha rewolucja

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest real time bidding,
  • jak precyzyjnie targetować kampanie,
  • poznasz kilka strategii remarketingowych.
Real time bidding (RTB) pozwala nam precyzyjnie określić adresata komunikatu i płacić wyłącznie za konkretne odsłony dokonane przez konkretnych użytkowników. W RTB nie ma „ślepych strzałów”. Każde pojedyncze wyświetlenie reklamy kupujemy świadomie – za każdym razem wiemy, komu ja wyświetliliśmy, i to, czy była to osoba, którą wcześniej sklasyfikowaliśmy jako członka grupy naszych potencjalnych klientów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.