Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

RWD w omnichannelu, czyli o łączeniu punktów styku

Wszechkanałowa forma sprzedaży nie jest efektem pracy marketerów, którzy wpadli na pomysł połączenia offline’u z online’em. To jedynie reakcja na potrzeby klienta, który po raz pierwszy w historii sprzedaży dyktuje warunki, na jakich będzie dokonywał zakupu. Jakie trendy można (i trzeba!) wykorzystywać w omnichannelu, by elastycznie dopasowywać się do konsumenta?

RWD w omnichannelu, czyli o łączeniu punktów styku

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak projektować strategię sprzedaży w omnichannelu,
  • dlaczego RWD w omnichannelu to już konieczność,
  • jaką rolę w doświadczeniu zakupowym odgrywać może flat design i jak doświadczenia z zakupów online przenoszą się na oczekiwania względem zakupów offline.
Wszechkanałowa forma sprzedaży nie jest efektem pracy marketerów, którzy wpadli na pomysł połączenia offline’u z online’em. To jedynie reakcja na potrzeby klienta, który po raz pierwszy w historii sprzedaży dyktuje warunki, na jakich będzie dokonywał zakupu. Jakie trendy można (i trzeba!) wykorzystywać w omnichannelu, by elastycznie dopasowywać się do konsumenta?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.