Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Scenariusz pozyskania leadów dla B2B

Pozyskiwanie wartościowych leadów w ramach B2B, ze względu na specyfikę zachodzących w firmach procesów decyzyjnych, jest przedsięwzięciem wymagającym skupienia podczas projektowania kampanii. Musimy brać pod uwagę nie tylko nasze oczekiwania związane z efektem końcowym podejmowanych działań, ale również wartość posiadanych/dostępnych zasobów, na których mamy je przeprowadzać, a także sposób, w jaki chcemy dotrzeć z komunikacją do właściwej osoby we właściwym czasie.

Scenariusz pozyskania leadów dla B2B

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak zdefiniować wartościowego leada,
  • jaka jest specyfika procesów decyzyjnych przekładających się na pozyskiwanie takich leadów,
  • jakie znaczenie mają wykorzystywane w tych działaniach zasoby,
  • jakie są wady i zalety samodzielnie używanych kanałów komunikacji (na przykładzie e-mailingu, komunikacji SMS i telemarketingu),
  • dlaczego scenariuszowe łączenie wielu kanałów jest efektywniejsze w procesie pozyskiwania wartościowych leadów.
Pozyskiwanie wartościowych leadów w ramach B2B, ze względu na specyfikę zachodzących w firmach procesów decyzyjnych, jest przedsięwzięciem wymagającym skupienia podczas projektowania kampanii. Musimy brać pod uwagę nie tylko nasze oczekiwania związane z efektem końcowym podejmowanych działań, ale również wartość posiadanych/dostępnych zasobów, na których mamy je przeprowadzać, a także sposób, w jaki chcemy dotrzeć z komunikacją do właściwej osoby we właściwym czasie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.