Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Service design thinking w e-commerce, czyli jak zaprojektować satysfakcjonującą usługę?

Sprzedaż przez internet w ostatnich latach w Polsce nabrała dużego rozpędu. Tymczasem systematycznie rosnąca konkurencja w branży e-commerce sprzyja spadkowi marży i rentowności biznesu. Czym w takim razie można zachęcić klienta do kupna, jeśli nie niską ceną? Co może stanowić dla niego realną wartość? Czy wysoki poziom satysfakcji okaże się decydujący?

Service design thinking w e-commerce, czyli jak zaprojektować satysfakcjonującą usługę?

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak zastosować service design thinking w praktyce,
  • o sposobie myślenia, technikach oraz narzędziach, które można wykorzystać do bardziej efektywnego rozwijania e-commerce.
Sprzedaż przez internet w ostatnich latach w Polsce nabrała dużego rozpędu. Tymczasem systematycznie rosnąca konkurencja w branży e-commerce sprzyja spadkowi marży i rentowności biznesu. Czym w takim razie można zachęcić klienta do kupna, jeśli nie niską ceną? Co może stanowić dla niego realną wartość? Czy wysoki poziom satysfakcji okaże się decydujący?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.