Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Skuteczne praktyki reklamowania się w Google AdWords dla B2B

Napisano już wiele artykułów i poradników na temat najlepszych praktyk reklamowania się w Google AdWords. Eksperci dzielili się w nich swoim doświadczeniem, podając ogólne zasady do zastosowania na każdym koncie. Ale wszyscy, którzy kiedykolwiek zajmowali się sprzedażą bądź reklamą wiedzą, że należy mieć inne podejście do klientów indywidualnych i inne do klientów biznesowych. Nasuwa się więc pytanie, czy reklamując się w Google AdWords, należy również zastosować inne podejście w stosunku do klientów B2B?

Skuteczne praktyki reklamowania się w Google AdWords dla B2B

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakich słów kluczowych używać pod kątem B2B,
  • jak tworzyć reklamy pod kątem B2B,
  • na jakie strony kierować użytkowników B2B,
  • czy segment B2B powinien się reklamować w AdWords poza wyszukiwarką.
Napisano już wiele artykułów i poradników na temat najlepszych praktyk reklamowania się w Google AdWords. Eksperci dzielili się w nich swoim doświadczeniem, podając ogólne zasady do zastosowania na każdym koncie. Ale wszyscy, którzy kiedykolwiek zajmowali się sprzedażą bądź reklamą wiedzą, że należy mieć inne podejście do klientów indywidualnych i inne do klientów biznesowych. Nasuwa się więc pytanie, czy reklamując się w Google AdWords, należy również zastosować inne podejście w stosunku do klientów B2B?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.