Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Jak skutecznie organizować webinary w branży B2B?

Marta Eichstaedt Marta Eichstaedt , Webcomm
Data dodania: 16.11.2015 | marketing B2B wideomarketing

Fot.: fotolia.com

Branża B2B jest bardzo różnorodna. Jednak wszystkie firmy – niezależnie od tego, czy sprzedają produkty, czy usługi – łączy konieczność budowania marki poprzez prezentację swoich kompetencji. Webinary i transmisje są coraz chętniej wykorzystywane właśnie w tym celu. Dzięki dostępowi do szybkiego internetu narzędzia te stały się naprawdę wydajne.

z artykułu dowiesz sie
  • co to jest webinar i czym różni się od transmisji,
  • jak można wykorzystać webinar w marketingu B2B (poznasz przykłady z różnych branż),
  • jakie są etapy organizacji webinaru,
  • ile osób zapisuje się na webinar, a ile faktycznie bierze w nim udział,
  • jakie są koszty przygotowania webinarów oraz jakie oprogramowanie i sprzęt są potrzebne do ich organizacji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+ w wersji plus lub elektronicznej.

Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.

Jeszcze nie prenumerujesz magazynu Marketer+?
Zamów prenumeratę z prezentami
i korzystaj z nieograniczonego dostępu do eksperckiej wiedzy.

Zamawiam prenumeratę

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 4/2015

kup to wydanie

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły