Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Skuteczny content marketing w modelu B2B

Dobra strategia content marketingowa zarówno w B2B, jak i B2C odpowiada na potrzeby naszych odbiorców. I choć styl komunikacji jest inny, to jednak w samym centrum naszych działań nadal jest człowiek.

Skuteczny content marketing w modelu B2B

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak budować personę w B2B,
  • czym jest komunikacja H2H,
  • jakie zasady copywritingu stosować w B2B,
  • jakie są trendy w content marketingu w sektorze B2B.
Dobra strategia content marketingowa zarówno w B2B, jak i B2C odpowiada na potrzeby naszych odbiorców. I choć styl komunikacji jest inny, to jednak w samym centrum naszych działań nadal jest człowiek.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.