Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Smart(fonowa) droga nabywcy

Penetracja smartfonów osiągnęła w Polsce poziom 50% (wg. TNS), a w przyszłym roku należy oczekiwać poziomu 70%. Już dziś, wśród polskich Milenialsów smartfon jest w ręku czterech na każdych pięciu konsumentów. Fenomenalne zmiany, jakie w naszym życiu dokonują się za sprawą rewolucji mobilnej musiały też odbić się na sposobie w jakim dokonujemy zakupów.

Smart(fonowa) droga nabywcy

Czas czytania: ok. 15 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym, z perspektywy użytkownika, różni się ekran smartfona od laptopa,
  • w jaki sposób smartfony zmieniły sposób kupowania,
  • jak można je wykorzystać w komunikacji marketingowej marki.
Penetracja smartfonów osiągnęła w Polsce poziom 50% (wg. TNS), a w przyszłym roku należy oczekiwać poziomu 70%. Już dziś, wśród polskich Milenialsów smartfon jest w ręku czterech na każdych pięciu konsumentów. Fenomenalne zmiany, jakie w naszym życiu dokonują się za sprawą rewolucji mobilnej musiały też odbić się na sposobie w jakim dokonujemy zakupów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.