Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

SMS – nowe „stare” narzędzie marketingu

Choć aplikacje i rozwiązania mobilne zyskują coraz większe uznanie wśród marketerów, nie wpłynęło to na popularność SMS-ów. Wręcz przeciwnie. Z roku na rok rośnie liczba wiadomości tekstowych wysyłanych przez firmy. Coraz częściej używane są one jako uzupełnienie kanałów mobilnych oraz narzędzie obsługi klienta.

SMS – nowe „stare” narzędzie marketingu

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak obecnie wygląda rynek SMS w Polsce i na świecie,
  • jak przeprowadza się masowe wysyłki SMS,
  • w jaki sposób łączyć marketing SMS z innymi kanałami komunikacji i geolokalizacją,
  • jak wyglądają statystyki kampanii SMS,
  • co to jest numer short code i do czego możesz go wykorzystać.
Choć aplikacje i rozwiązania mobilne zyskują coraz większe uznanie wśród marketerów, nie wpłynęło to na popularność SMS-ów. Wręcz przeciwnie. Z roku na rok rośnie liczba wiadomości tekstowych wysyłanych przez firmy. Coraz częściej używane są one jako uzupełnienie kanałów mobilnych oraz narzędzie obsługi klienta.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.