Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

SMS-y napędzają m-commerce

Marketing mobilny stanowi jeden z najdynamiczniej rozwijających się kanałów wpływających na wzrost wartości sprzedaży. Większość sprzedawców i marketerów przyznaje, że strategia marketingu mobilnego nie jest ich najmocniejszą stroną. Mimo postępującej cyfryzacji podmioty zainteresowane rynkiem m-commerce nie wykorzystują w pełni potencjału dostępnych narzędzi, m.in. SMS-ów czy aplikacji mobilnych.

SMS-y napędzają m-commerce

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • o dynamice wzrostu polskiego i światowego rynku m-commerce,
  • o narzędziach wykorzystywanych w m-commerce,
  • o skuteczności kampanii SMS w m-commerce,
  • o polskim i światowym rynku komunikacji SMS,
  • o wykorzystywaniu aplikacji w marketingu,
  • o komunikacji SMS skierowanej do kobiet.
Marketing mobilny stanowi jeden z najdynamiczniej rozwijających się kanałów wpływających na wzrost wartości sprzedaży. Większość sprzedawców i marketerów przyznaje, że strategia marketingu mobilnego nie jest ich najmocniejszą stroną. Mimo postępującej cyfryzacji podmioty zainteresowane rynkiem m-commerce nie wykorzystują w pełni potencjału dostępnych narzędzi, m.in. SMS-ów czy aplikacji mobilnych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.